Reklama w pieluszce

Wbrew pozorom nie chodzi tutaj o umieszczenie logo firmy na pieluszce, bądź też bezpośrednio w niej. Twórcy najnowszej gry komputerowej postanowili wykorzystać ten produkt w trochę inny sposób, by zwiększyć zainteresowanie ich najnowszą produkcją. Póki co pomysł jest nadal w fazie realizacji, zbierając na niego fundusze na Kickstarterze, jednak jest duża szansa, że zostanie on osiągnięty w ciągu następnych tygodni.

Survival z Outlast

Gra komputerowa Outlast miała swoją premierę w 2013 roku, błyskawicznie osiągając dużą popularność ze strony graczy z całego świata. Uzyskała ona nawet tytuł najbardziej przerażającej gry roku. Otóż, jak można się domyślić, Outlast to gra z gatunku horror, w której gracz wciela się w rolę dziennikarza, który dostaje się do zamkniętego szpitala psychiatrycznego, by dowiedzieć się dlaczego krążą o nim tak przerażające pogłoski. Oczywiście, okazuje się, że szpital nadal jest czynny, jednak zarówno pacjenci, jak i lekarze nie są szczególnie przyjaźni.

W przyszłym roku ma się pojawić druga część tej gry, która wyczekiwana jest przez tysiące graczy na całym świecie. Twórcy wstępnie pozwolili zagrać im w wersję demo, która stała się przyczyną dla powstania tej niesamowitej formy reklamy.

Tak straszny, że nie dobiegniesz do łazienki

Wiele osób po zagraniu w wersję demo wydało krótkie recenzje, bądź też opinie o ich wrażeniach, często korzystając z wyrażeń sugerujących, że ich pęcherz nie wytrzymał ze strachu. Twórcy Outlast 1 i 2 stwierdzili, że może to być idealna dla nich reklama, dlatego kilka tygodni temu rozpoczęli kampanię na serwisie Kickstarter. Gracze mogą przelać na nią 55 dolarów, by w ten sposób jako pierwsi otrzymać dostęp do gry. Jednak to nie wszystko. Każdy gracz otrzyma specjalnie zaprojektowaną pieluchę dla dorosłych, która rzeczywiście będzie chronić krzesła przed niekontrolowanym strachem podczas gry w Outlast 2. Już 235 graczy skorzystało z tej opcji, zamawiając pieluchy „Underscares” w wersji Deluxa, Basic, czy też do samodzielnego złożenia.

Reklama okazała się sukcesem. Nagle tysiące osób, którzy nigdy nawet nie interesowali się grami komputerami, zaczęła dyskutować o tym oryginalnym pomyśle.


Lista tematyczna

Zajrzyj do listy wyselekcjonowanych stron, podzielonych według kategorii

Copyright © 2024 TNSDigitalLife.pl. All Rights Reserved.